Un singur candidat, desemnat la funcţia de director-adjunct al CNA. Lidia Chireoglo este învingătoarea

Lidia Chireoglo este candidatul desemnat la funcţia de director-adjunct al CNA. Decizia a fost luată în urma concursului, desfăşurat, astăzi, la care au participat cinci candidaţi. Asta după ce, unul din cei şase aspiranţi la funcţia de vice-director al CNA, Violina Şpac,  s-a retras din concurs, în această dimineaţă.    Astfel, la interviu au fost admiși Alexandr Patraşco, șeful Secției formare continuă din cadrul Academiei de Poliţie “Ştefan cel Mare a Ministerului de Interne”, Veaceslav Guțan, conferențiar universitar la Academia de Poliție ”Ștefan cel Mare”, Iurie Slivciuc – fost angajat al MAI, pensionar, Sava Maimescu – conferențiar universitar la Universitatea de

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
21 aprilie 2018

De 3 ani Promo-LEX este urmărit penal de către KGB-ul „rmn”

La 17 aprilie 2015, KGB-ul din or. Tiraspol a dispus inițierea urmăririi penale în privința membrilor Asociației Promo-LEX, unde acestora le-a fost interzis accesul în regiune. Au urmat numeroase apeluri ale unor organizații și rețele internaționale, care au condamnat practica de intimidare și obstrucționare a activității Asociației Promo-LEX și au cerut actorilor relevanți intervenția pentru asigurarea condițiilor optime pentru activitatea Asociației Promo-LEX în regiunea transnistreană a Republicii Moldova. La 29 ianuarie 2016 cazul Asociației Promo-LEX a fost discutat la Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei. La 24 iunie 2016, participanții la Conferința Organizațiilor Neguvernamentale Internaționale din cadrul Consiliului Europei au adoptat o

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
17 aprilie 2018

Asociația Promo-LEX a cerut Procuraturii Generale să investigheze acțiunile de ațâțare a vrajbei și de dezbinare națională

Promo-LEX cere Procuraturii Generale să investigheze acțiunile de ațâțare a vrajbei și de dezbinare națională în legătură cu publicarea recentă a mesajelor care instigă la ură și violență împotriva unioniștilor. Pe data de 9 aprilie 2018, pe pagina ”Unionizmul Trece Patria Ramîne” de pe Facebook, a fost publicată o postare care conține o imagine simbolică cu o persoană care atârnă pe un ștreang și pe care este plasată inscripția ”UNIREA”. Imaginea este însoțită de o descriere în limba rusă, potrivit căreia același lucru – spânzurătoarea – îi așteaptă pe ”fasciștii unioniști” după alegerile parlamentare. Postarea a generat peste 700 de

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
12 aprilie 2018

Identitatea celor 4 moldoveni ce au decedat în catastrofa aviatică din Coasta de Fildeș

Cei 4 moldoveni decedați în urma catastrofei aviatice din Coasta de Fildeș formau un echipaj extrem de experimentat cu mii de ore de zbor la activ. Potrivit reprezentanților autorității aeronautice din Moldova, era una dintre cele mai valoroase echipe de aviatori din Moldova.

Comandantul echipajului, este Litovka Evgheni cu 23 666 de ore de zbor la activ, dintre care 13 033 de ore pe nava AN – 26 cu care a avut ultimul zbor. Avea 63 de ani și, potrivit pozelor de pe pagina sa de pe o rețea de socializare, se afla de mai mulți ani în misiuni umanitare în Africa. Potrivit Autorității Naționale Aeronautice, Litovka era în misiune din iunie.

 

Pilotul secund este Șicanov Alexandru cu 2180 de ore de zbor, dintre care 2000 pe An – 26, septembrie. Alexandru avea 30 de ani, era căsătorit și acasă îl așteptau soția și cei 2 feciori. Potrivit paginii sale de pe o rețea de socializare, se afla de asemenea în mai multe misiuni în Africa.

Inginerul de bord este Pavel Besedin cu 9200 de ore de zbor, dintre care 200 pe An-26.

Cel de-al patrulea membru al echipajului decedat este Dmitrii Melniciuc. Despre el s-a oferit mai puține detalii.

Potrivit autorităților aeronautice din Moldova, ultima reparație capitală a navei a fost efectuată la Kiev, pe 16 noiembrie 2005. „În februarie 2017, au fost la Chișinău colegii de la Antonov și au verificat aici și noi am dat-o la valabilitate. Avionul era în stare foarte bună pentru a efectua zboruri atât cargo, cât și de pasageri. Noi facem tot posibilul să trimitem 4 oameni, specialiști în nave sovietice pentru că nouă ne trebuie să știm exact motivul pentru care nava s-a prăbușit”, a declarat reprezentantul Autorității Aeronautice din Republica Moldova.

Reprezentanții companiei căreia îi aparținea avionul spune că întreg zborul a fost înregistrat de echipamentele instalate la bord și că, la moment este foarte dificil de stabilit cu exactitate cauza tragediei. „Ce se știe este că zburau la altitudinea de 220 de metri și avea viteza de 221 de kilometri pe oră. Ei spun că mergeau spre aterizare și brusc au căzut în apă. Motoarele funcționau, totul părea normal. Echipamentele funcționau, totul părea bine”, a declarat reprezentantul companiei.

Sursa: http://unimedia.info/stiri/foto-tragedia-aviatica-de-la-abijan-cine-sunt-cei-4-moldoveni-decedati—comandantul-echipajului-era-unul-dintre-cei-mai-experimentati-aviatori-moldoveni-141055.html

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Lasa un comentariu

comments

About The Author