Sondaj IRI: Patru partide ar intra în momentul de față în Parlament

Rezultatele  sondajului  de opinie dat de IRI demonstreaza ca dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare, patru partide ar intra în Parlament: Partidul Socialiștilor (PSRM), Partidul Democrat (PD), Partidul Acțiune și Solidaritate (PAS) Partidul Platforma Demnitate și Adevăr (PPDA). Potrivit sondajului efectuat deInternational Republican Institute (IRI) în perioada 11 septembrie – 16 octombrie, pe un eșantion de 1,503 respondenți,  pe primul loc este clasat Partidul Socialiștilor cu un procentaj de 32 la sută. PD, PAS și Platforma DA cu câte 12%. Totodată, este de menționat și faptul că, Partidul Comuniștilor din Republica Moldova și Partidul Șor ar acumula câte

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
17 noiembrie 2018

Parlamentul European a votat raportul Critic privind implementarea Acordului de Asociere cu UE

Parlamentul European a votat acum câteva momente cu 396 voturi pro și 76 împotrivă, raportul privind implementarea Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană. Documentul, elaborat de europarlamentarul Petras Austrevicius este unul critic față de evoluția proceselor democratice din Republica Moldova. În special sunt menționate modificarea sistemului electoral în pofida recomandărilor instituțiilor europene și anularea rezultatelor scrutinului municipal de la începutul lunii iunie. Potrivit raportului, Rep. Moldova este capturată de interese oligarhice cu o concentrare a puterii economice și politice în mâinile unui mic grup de oameni care își exercită influența asupra parlamentului, guvernului, partidelor politice, administrației de stat, poliției, sistemului

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
14 noiembrie 2018

OrheiLandromat – caritate politică

Republica Moldova se confruntă de mult timp cu problema finanțării netransparente a partidelor politice. În contextul alegerilor parlamentare ce urmează în februarie 2019, putem anticipa noi cazuri de finanțare ilicită a activităților electorale, dat fiind interesul anumitor forțe politice să acapareze sau să mențină puterea în stat. În ultima perioadă se observă un nou fenomen, și anume tendința politicienilor de a-și afilia Asociații Obștești sau Fundații de binefacere, care devin un instrument pentru finanțările netransparente pentru proiectele lor politice, conform unei analize a Centrului de Politici și Reforme. Majoritatea fundațiilor fac donații surprinse pe larg de camerele televiziunilor afiliate patronilor,

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
20 septembrie 2018

Identitatea celor 4 moldoveni ce au decedat în catastrofa aviatică din Coasta de Fildeș

Cei 4 moldoveni decedați în urma catastrofei aviatice din Coasta de Fildeș formau un echipaj extrem de experimentat cu mii de ore de zbor la activ. Potrivit reprezentanților autorității aeronautice din Moldova, era una dintre cele mai valoroase echipe de aviatori din Moldova.

Comandantul echipajului, este Litovka Evgheni cu 23 666 de ore de zbor la activ, dintre care 13 033 de ore pe nava AN – 26 cu care a avut ultimul zbor. Avea 63 de ani și, potrivit pozelor de pe pagina sa de pe o rețea de socializare, se afla de mai mulți ani în misiuni umanitare în Africa. Potrivit Autorității Naționale Aeronautice, Litovka era în misiune din iunie.

 

Pilotul secund este Șicanov Alexandru cu 2180 de ore de zbor, dintre care 2000 pe An – 26, septembrie. Alexandru avea 30 de ani, era căsătorit și acasă îl așteptau soția și cei 2 feciori. Potrivit paginii sale de pe o rețea de socializare, se afla de asemenea în mai multe misiuni în Africa.

Inginerul de bord este Pavel Besedin cu 9200 de ore de zbor, dintre care 200 pe An-26.

Cel de-al patrulea membru al echipajului decedat este Dmitrii Melniciuc. Despre el s-a oferit mai puține detalii.

Potrivit autorităților aeronautice din Moldova, ultima reparație capitală a navei a fost efectuată la Kiev, pe 16 noiembrie 2005. „În februarie 2017, au fost la Chișinău colegii de la Antonov și au verificat aici și noi am dat-o la valabilitate. Avionul era în stare foarte bună pentru a efectua zboruri atât cargo, cât și de pasageri. Noi facem tot posibilul să trimitem 4 oameni, specialiști în nave sovietice pentru că nouă ne trebuie să știm exact motivul pentru care nava s-a prăbușit”, a declarat reprezentantul Autorității Aeronautice din Republica Moldova.

Reprezentanții companiei căreia îi aparținea avionul spune că întreg zborul a fost înregistrat de echipamentele instalate la bord și că, la moment este foarte dificil de stabilit cu exactitate cauza tragediei. „Ce se știe este că zburau la altitudinea de 220 de metri și avea viteza de 221 de kilometri pe oră. Ei spun că mergeau spre aterizare și brusc au căzut în apă. Motoarele funcționau, totul părea normal. Echipamentele funcționau, totul părea bine”, a declarat reprezentantul companiei.

Sursa: http://unimedia.info/stiri/foto-tragedia-aviatica-de-la-abijan-cine-sunt-cei-4-moldoveni-decedati—comandantul-echipajului-era-unul-dintre-cei-mai-experimentati-aviatori-moldoveni-141055.html

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Lasa un comentariu

comments

About The Author