Rezultatele de monitorizare a regimului liberalizat de vize UE cu RM

În primul Raport elaborat de Comisia Europeană cu privire la implementarea mecanismului de monitorizare a regimului liberalizat de vize se arată că nu există nicio legătură directă între acordarea liberei circulații și reușita reformelor în țările vizate. Chiar dacă UE a avut speranțe în legătură cu acordarea regimului liberalizat de vize pentru a asigura un angajament mai puternic pentru lupta împotriva corupției și a crimei organizate în țările din cadrul Parteneriatului Estic, UE recunoaște acum că aceste speranțe nu au devenit realitate. Deși există cerințe formale pentru liberalizarea circulației, care includ măsuri de combatere a corupției și a spălării banilor,

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
10 ianuarie 2018

Parlamentul a votat candidatura noului Director al SIS. Vitalie Pîrlog își va exercita mandatul următorii 5 ani

Serviciul de Informaţii şi Securitate (SIS) are un nou şef. Parlamentarii au susţinut candidatura lui Vitalie Pîrlog, după ce la 25 octombrie curent a expirat mandatul actualului director, Mihai Balan. Noul director SIS a depus astăzi jurământul în plenul Parlamentului. Vitalie Pîrlog îşi va exercita mandatul pe o perioadă de cinci ani, în conformitate cu legislația în vigoare. Anterior, în perioada 2001 şi 2006 Vitalie Pârlog a reprezentat Guvernul la CEDO, iar în septembrie 2006 a fost numit în funcția de ministru al Justiției. Ultima funcție deținută a fost cea de președintele Comisiei de control a dosarelor la INTERPOL   Distribuie

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
21 decembrie 2017

Fiecare al 3-lea moldovean consideră Parlamentul cea mai coruptă instituție din țară potrivit sondajului efectuat de Institutul Republican Internațional (IRI)

Studiul a fost efectuat din bani americani, pe un eșantion de 1500 de persoane și are o marjă de eroare de 2,5 la sută. Sondajul a fost comandat de Center for Insights in Survey Research, coordonat de Baltic Surveys\The Gallup Organization, realizat, pe teren, de Magenta Consultig si finantat USAID. 90% din respondenți spun că țara noastră este guvernata în interesul unui grup mic de persoane. Studiul scoate la iveala ca din 2004 încoace problema corupției frământă tot mai mulți cetățeni. Unde corupția este prezentă? Parlament – 30% Servicii publice – 22% Guvern – 10% Business – 9% Sistemul Judiciar – 9% Partide

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
9 noiembrie 2017

Identitatea celor 4 moldoveni ce au decedat în catastrofa aviatică din Coasta de Fildeș

Cei 4 moldoveni decedați în urma catastrofei aviatice din Coasta de Fildeș formau un echipaj extrem de experimentat cu mii de ore de zbor la activ. Potrivit reprezentanților autorității aeronautice din Moldova, era una dintre cele mai valoroase echipe de aviatori din Moldova.

Comandantul echipajului, este Litovka Evgheni cu 23 666 de ore de zbor la activ, dintre care 13 033 de ore pe nava AN – 26 cu care a avut ultimul zbor. Avea 63 de ani și, potrivit pozelor de pe pagina sa de pe o rețea de socializare, se afla de mai mulți ani în misiuni umanitare în Africa. Potrivit Autorității Naționale Aeronautice, Litovka era în misiune din iunie.

 

Pilotul secund este Șicanov Alexandru cu 2180 de ore de zbor, dintre care 2000 pe An – 26, septembrie. Alexandru avea 30 de ani, era căsătorit și acasă îl așteptau soția și cei 2 feciori. Potrivit paginii sale de pe o rețea de socializare, se afla de asemenea în mai multe misiuni în Africa.

Inginerul de bord este Pavel Besedin cu 9200 de ore de zbor, dintre care 200 pe An-26.

Cel de-al patrulea membru al echipajului decedat este Dmitrii Melniciuc. Despre el s-a oferit mai puține detalii.

Potrivit autorităților aeronautice din Moldova, ultima reparație capitală a navei a fost efectuată la Kiev, pe 16 noiembrie 2005. „În februarie 2017, au fost la Chișinău colegii de la Antonov și au verificat aici și noi am dat-o la valabilitate. Avionul era în stare foarte bună pentru a efectua zboruri atât cargo, cât și de pasageri. Noi facem tot posibilul să trimitem 4 oameni, specialiști în nave sovietice pentru că nouă ne trebuie să știm exact motivul pentru care nava s-a prăbușit”, a declarat reprezentantul Autorității Aeronautice din Republica Moldova.

Reprezentanții companiei căreia îi aparținea avionul spune că întreg zborul a fost înregistrat de echipamentele instalate la bord și că, la moment este foarte dificil de stabilit cu exactitate cauza tragediei. „Ce se știe este că zburau la altitudinea de 220 de metri și avea viteza de 221 de kilometri pe oră. Ei spun că mergeau spre aterizare și brusc au căzut în apă. Motoarele funcționau, totul părea normal. Echipamentele funcționau, totul părea bine”, a declarat reprezentantul companiei.

Sursa: http://unimedia.info/stiri/foto-tragedia-aviatica-de-la-abijan-cine-sunt-cei-4-moldoveni-decedati—comandantul-echipajului-era-unul-dintre-cei-mai-experimentati-aviatori-moldoveni-141055.html

Distribuie articolul

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Lasa un comentariu

comments

About The Author